Административни и технички послови у Суду обављају се у судској писарници.
У писарници обавештења се дају на основу података из уписника и списа.
Судском особљу није дозвољен разговор са странкама о правилности судских радњи или одлука, или о вероватном исходу.
Обавештења о стању у списима дају се у границама прописа само лицима овлашћеним да разгледају списе.
Обавештења се дају и писмено, поштом, а кратка и хитна и телефоном, ако је то по природи ствари.
У Прекршајном суду у Панчеву, постоје две писарнице пријемна и извршна.
Управитељ судске писарнице - СТОЈМЕНОВИЋ ВЕРА.
Писарница врши послове непосредног пријема и расподеле предмета.
Расподела предмета у Суду врши се тако што се новопримљени предмети најпре разврстају по хитности, врсти поступка односно правној области, а затим распоређују према астрономском рачунању времена пријема, методом случајног одређивања судије и бројном реду судије утврђених годишњим распоредом.
Расподела предмета врши се уписивањем у електронски уписник путем рачунара.
Контролу расподеле предмета врши председник Суда судија ДРАШКО ПЕТРОВИЋ.