Administrativni i tehnički poslovi u Sudu obavljaju se u sudskoj pisarnici.
U pisarnici obaveštenja se daju na osnovu podataka iz upisnika i spisa.
Sudskom osoblju nije dozvoljen razgovor sa strankama o pravilnosti sudskih radnji ili odluka, ili o verovatnom ishodu.
Obaveštenja o stanju u spisima daju se u granicama propisa samo licima ovlašćenim da razgledaju spise.
Obaveštenja se daju i pismeno, poštom, a kratka i hitna i tеlеfonom, ako je to po prirodi stvari.
U Prekršajnom sudu u Pančevu, postoje dve pisarnice prijemna i izvršna.
Upravitelj sudske pisarnice - STOJMENOVIĆ VERA.
Pisarnica vrši poslove neposrednog prijema i raspodele predmeta.
Raspodela predmeta u Sudu vrši se slučajem nezavisno od ličnosti stranaka i okolnosti pravne stvari prema astronomskom računjanju vremena prijema i brojnom redu sudije utvrđenih godišnjim rasporedom.
Raspodela predmeta vrši se upisivanjem u elektronski upisnik putem računara.
Kontrolu raspodele predmeta vrši predsednik Suda sudija DRAŠKO PETROVIĆ.